Príbeh Fridababy

Ak ste mama alebo otec, produkty Fridababy si určite obľúbite, a ak ich ešte nemáte, čoskoro si ich kúpite. Riaditeľkou spoločnosti je Chelsea Hirschorn a jej cieľom je ponúkať jednoduché a dokonale účinné riešenia problémov, s ktorými sa rodič v prvých mesiacoch pri bábätkách nevyhnutne stretáva. A tie problémy nie sú vôbec sexi. Ani vaša najlepšia kamarátka či kamarát vám o nich nepovie. Chelsea a jej spoločnosť Fridababy vám však pomôžu – tak ako Chelsea pomohla jej susedka!

Raz v noci v roku 2013 prišla za vtedy prvýkrát tehotnou Chelsea susedka a rozprávala jej o produkte NoseFrida, ktorý do USA dovážala zo Švédska. Bola to nosová odsávačka, teda trubica, ktorú rodičia používajú na odsávanie hlienov bábätiek. Susedka chcela Chelsea zapojiť do podnikania, ju to ale nezaujímalo.

Potom sa Chelsea narodil prvý syn a čoskoro prišiel upchatý nos a veľa plaču. Chelsea sa obrátila na susedku, Vyskúšala NoseFrida a bola nadšená! Zistila, že susedka mala niečo veľmi cenné: praktický nástroj na nie veľmi príjemnú detskú starostlivosť, o ktorej nikto nehovorí, ale všetci ju musia riešiť.

Chelsea sa stala riaditeľkou spoločnosti, premenovala ju na Fridababy a predávala produkt nadšeným maloobchodníkom, rodičom a pediatrom. Ona a jej partner však videli podnikanie odlišne, on sa primárne sústredil na generovanie zisku, zatiaľ čo Chelsea preferovala investície do rastu a rozširovania produktovej ponuky. Na trhu sa střetávala len so základnými produktmi, ako sú detské kefky či nožnice na nechty. Nikto sa nezaoberal vývojom niečoho iného, ​​preto Chelsea videla v tomto segmente potenciál a vrhla sa na jeho výrobu.

Produkty vyvíjala neďaleko svojho domova a svoj osobný život využívala ako výskumné laboratórium. Ak jej malého synčeka prepadli nejaké neduhy, hneď si vysnívala produkt, ktorý by ich pomohol vyriešiť. Niekedy vymyslela celkom nový produkt, inokedy vzala existujúci výrobok a vylepšila ho. Tento prístup fungoval, pridala 18 nových produktov a počas troch rokov strojnásobila predaj.

Teraz sa pod značkou Fridababy vyrába 30 produktov, len v USA sa ročne predá 3 milióny nosových odsávačiek NoseFrida. Vzhľadom na to, že v USA sa narodí len o milión viac detí, Chelsea môže tvrdiť, že 3 zo 4 detí tento produkt vyskúšalo. Americkí rodičia nepoužívajú hocijaké nosové odsávačky, používajú NoseFrida.